*

2006-02-13
07:50:47

Godmorgon
Oj, jag tror att jag har gått och blivit beroende...av bloggandet! Men det gör inget för det är så kul...men något som inte är kul, det är telefonförsäljare!

Ett jobb som jag inte skulle vilja ha, tänk att behöva kämpa för att sälja en massa grejer som vi inte behöver.
Dessa människor ringer i tid&otid...jag blir galen. men eftersom jag många gånger går på en massa erbjudanden bara för att bli av med dom...så måste jag offra en massa tid att ringa till kundtjänster och tacka nej till fortsatta försändelser.

Suck...mina skåp är fulla av en massa piller av alla möjliga slag...säkert bra om jag bara kunde komma ihåg att ta dom!

Och för att slippa ta nya erbjudanden eller behöva nästan att vara otrevlig, så undrar jag är det nån som har telefonnumret till NIX???

Snälla hjälp mig att bli befriad från alla dessa piller! KRAM

Kommentarer:
#1: Alexandra

Jag blir oxå tokig på dem! De ringer, ringer och ringer! Jag har anmält mig till nix-registret och fått kod, men inte aktiverat den ännu. Borde ta tag i det...

2006-02-13 @ 08:02:21
#2: Pyret

Gå in på www.nix.nu. Vi är anmälda sedan ett år tillbaka. Telefonsamtalen har minskat drastiskt. Dock får de som du har varit kund hos förut ringa dig om du inte säger ifrån till dem direkt.
Kram!

2006-02-13 @ 09:10:38
#3: Therese

Vi har Nix hemma och det är underbart, hatade telefonen som ringde hela tiden. Jag hade dessutom oartigheten att snäsa av dom... Nu slipper vi dom och på tråden får vi bara goa vänner!

Kramar

2006-02-13 @ 09:51:44
#4: Therese

020-277000

2006-02-13 @ 09:52:25
#5: Anonym

Pyret fick mig att skaffa nix. Det är hur skönt som helst. Mina piller jag hade hemma tog jag med till jobbet så att vi knaprade i oss dessa varje dag efter lunchen. Just nu är vi inne på Omega 3-kapslar...

Kram!
Ps. Har blivit beroende av att gå in och hälsa på på din blogg, också via Pyret.

2006-02-13 @ 10:47:05
#6: Miafia

Det var Miafia som sa. Namnet faller bort ibland!

2006-02-13 @ 10:47:49

This site is professional and to the point.

2008-10-27 @ 08:41:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: