*

2006-02-18
15:33:40

Eftermiddag
Och vips så var det eftermiddag, har inte gjort många knop idag, dels så har ryggen värkt att bara FAN! Vi har handlat mat t ill ikväll...det blir Tacos, det var längesen!

Såg att min ena syster hade varit och hälsat på...det var längesen, synd att inte hon har blogg, hon är jättebra på att skriva!

Jag har tvättat sängkläderna, så det är bara att lägga i sängarna igen, det får bli samma för dom är så snygga och sköna...Satin, Mmm!
Så det är väl bäst jag tar en dusch innan jag lägger mig, orkade inte det i morse.

Jag har löst korsord, det som är med i vår helgbilaga varje lördag, idag var det lite knepigt...det brukar vara löst vid det  här laget.
Har även legat på soffan en stund, där somnade jag till, så gött! Nu är brasan tänd ska sätta mig där och kura lite.

Kommentar:

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-08-04 @ 07:23:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: