*

2006-12-26
17:25:37

Varit på stan...

ja stan och stan..vi var till Bergvik och bytte ett par grejer, ett fårskinn som Anders inte hade sett att det hade en massa gröna färgfläckar!
Och så ett par trosor i helt fel röd färg, jag fick ett jättefint behålinne i rött, men min man som har lite svårt för färger lyckades inte få rätt nyans till det! Nu är det åtgärdat!

I morgon bitti ska jag möta min ena bror vid tåget, han ska hit på hockey så stannar han en natt hos oss, va mysigt!
Sen träffar vi dom igen på Nyår! Nu sitter Anders och läser, jag har letat bild till en header som sonen ska göra, får se om han får till det!
Idag har jag äntligen lärt mig hur man byter bakgrunder, nu ska jag bara lära mig att fixa till allt annat också...inte helt lätt!
Jag har försökt att hjälpa Nalle också, men jag var nog ingen bra lärare för hon fick inte till det, ha,ha!!

Kommentarer:
#1: Paula

Dottern som blev utskriven idag har varit med familjen o shoppat på Kupolen i Borlänge...hur mycket folk som helst...ungarna fick pengar i julklapp så dom brände ju i fickan! Va tjusig du var i rött, o vad vackert det var juldukat!
Jag tyckte Snapphanarna var bra, ser fram emot andra avsnittet ikväll.
Men nu får faktiskt julen vara slut, idag åt vi julgröt o skinkmacka, nu vill jag inte se nån julmat mer...
Kram

2006-12-26 @ 17:27:11
#2: Zassi

Oj vad häftigt det var här!! Du trixar och trixar!
Biff och potatisgratäng låter smaskens det med :) Men du blir väl utan vin förståss....

2006-12-26 @ 17:30:33
#3: Zassi

Nämen... laddade om sidan och då minsann ser det helt annorlunda ut :) Jisses - det måste vara så precis att du håller på och trixar...

2006-12-26 @ 17:32:48
#4: Ninni

ja jag som knapt har ätit nån julmat..har inte tröttnat!
Snapphanarna var säkert bra men jag hade inte tröken att titta på det!

Nää inget vin...

2006-12-26 @ 17:35:18
#5: Anonym

Hoppsan här händer det grejer hela tiden. Kul att byta lite design på sin blogg. Ska lära mig snart men inte än. Är för lat just nu. Go´kväll

2006-12-26 @ 17:45:45

Det är min kommentar här ovanför.

2006-12-26 @ 17:46:34

Ja de blir så fiiiint så med lila.
* Snapphanar.. klart vi ska se det utspelades ju här i Skåneland på sin tid.. men skoooonskan den är kanske lite jobbig för er Stockholmare. Tur textmaskinen fungerar :-)
Kram

2006-12-26 @ 17:47:17
#8: Ninni

Hallå där PiaLotta jag är ingen Stockholmare!!!

2006-12-26 @ 17:48:16
#9: Anna

Ja, det är rätt slött här oxå. Men, en promenad varje dag tar jag. Igår var jag och ponny-Helga ute o tomtade lite här i byn. Med häst å vagn utklädd till tomte o delade ut lite julgodis till grannbarnen. Det var kul, fast Helga höll på att få spader på mej, då jag stod o pratade en lång stund me varje granne. Hon ville ju springa hon, inte stå där o glo. Anna

2006-12-26 @ 18:01:09
#10: Ninni

Nää va mysigt!

2006-12-26 @ 18:09:28
#11: Monica

Kan tänka mig att det var folkat på Bergvik i dag, det var de i alla fall på stan. Jag gick bara snabbt igenom och det räckte *ler*

Ha det gott de dagar som återstår av år 2006!
Kram

2006-12-26 @ 22:03:33
#12: Inga M

Gissar att Du inte var ensam på Bergvik idag!
Jag kanske ser Din bror på hockey imorgon. Vi ska också dit. Vi sitter i restaurangen uppe på högsta nivån, hitom maten när man kommer in. Ett glatt sällskap med fem gubbar o ett fruntimmer (jag!)

2006-12-27 @ 00:42:58

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-10-15 @ 08:17:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: