*

2006-12-10
13:17:20

Längtar!
18790-508

Efter min älskling, har inte sett honom sen i måndags...men om några timmar är han hemma! Han är redan på väg till Arlanda, men där får han sitta i två och en halv timma innan flyget till Karlstad går...det är inga täta flyg som går på helgerna!

Vad ska jag hitta på då måntro, jag hoppas värken i äggstockarna lugnar ner sig, nej det har inte gett sig ännu.
Det bådar ju inte gott för kvällen...ha,ha!!

Ska laga lite god mat har tagit upp lite kött sen får jag nog ge mig iväg till affären och handla lite bla Bregott som jag inte fick med mig hem igår!
Men nu har jag skrivit lapp på vad jag ska ha, tycker att jag borde ha klarat av en sak som jag visste att jag skulle ha igår...men icke då, snacka om hjärnsläpp!!

Nu har jag tänt mitt andra ljus, kom på det när jag satt vid bordet och läste min läxa...jag ska på HLR-kurs på torsdag för små barn!
Hade en hel bok att läsa..inte allt för tjock så det gick ju bra!

Kommentarer:
#1: Anna

Åhhh är han på Arlanda..då kan jag träffa han innan flyget går!!..Så får han hälsa till dig ;))
Jädrans äggstockar...*muttrar*..

2006-12-10 @ 13:16:44
#2: Anki

Så du går alltså omkring som en äggsjuk höna!?

2006-12-10 @ 13:19:38
#3: Ninni

Ja skynda dig dit och håll honom sällskap, han sitter snart i Loungen.

Ha,ha ja precis Anki!!

2006-12-10 @ 13:24:11
#4: Carolina

De är verkligen jättebra HLR-kurserna för barn. Jag ska nog se till att gå snart igen, helst ska man ju gå årligen för att verkligen komma ihåg och nu var det 3 år sedan vi gick.

Härligt att få hem mannnen. Han verkar vara bortrest mycket.

2006-12-10 @ 13:24:56
#5: Ninni

Ja han är ju det...jäkla gubbe, men efter februari är han hemma jämt, då kanske jag vill att han ska fara bort ibland, ha,ha!

2006-12-10 @ 13:27:14
#6: Mumin

Åh va mysigt när han kommer hem, ta nu riktigt hand om honom och det där med äggstockarna är nog bara avhållsamhet:) Synd att inte jag fick hålla i HLR kursen, jag jobbar nämlingen på Räddningstjänsten på utbildningsavdelningen och har hållit många sådana kurser, men nu är jag ju sjukskriven....det får bli någon annan gång, bra att ni lär er det för det måste man kunna och det är ju lite skillnad på HLR för barn och för vuxna.Kram Mumin

2006-12-10 @ 14:11:10
#7: Annika

Se till att skäm bort varandra ordentligt ikväll nu. :)

Dessa kurser borde vara obligatoriska för alla människor.

Kram!

2006-12-10 @ 14:17:18
#8: Ninni

Jag har gått kursen förut men man bör göra det ofta för nog glömmer man!Mumin ja det hade ju varit häftigt om du hade fått hålla i kursen!

Annika..jag ska kramas mycket!!

2006-12-10 @ 14:23:30
#9: Eva

Ibland är det skönt att vara från varnn, annars kan man ju bli lite less?! I alla fall efter 25 år! Skämt åsido, hoppas ni får en mysig kväll nu!

2006-12-10 @ 17:50:42
#10: Åsa

Ahhhh,då är han hemma hos dig äntligen!
Som du har längtat!!
han ser ju trevlig ut, mannen!
ha det gott trots värk i äggstockar!!
kram!

2006-12-10 @ 17:58:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: