*

2006-08-13
11:10:46

Utmanad!
Nu så ska jag äntligen försöka svara!!

Bok som förändrat mitt liv?? Ja vad kan det vara för bok...möjligtvis någon som jag läste när jag pluggade Mental träning......Sunda synder var bra...ska jag nog läsa igen!

Bok som jag läst flera gånger? Törnfåglarna, deckare läser jag gärna om för jag glömmer vem som var mördaren *fniss*

Bok som jag vill ha med på en öde Ö?? En riktig tjock bok som räcker länge ifall nån inte hittar mig på ett tag. Robinson Cruse kanske vore nåt?

En bok som fick mig att skratta? Vattenmelonen, Grabben i graven brevid!

Gråta? Böckerna om Pojken som kallades Det..har läst alla, åhh så hemska och sorgliga!

En bok som du önskar hade skrivits? Hjälp...inte vet jag...jag vet inte om alla böcker som har skrivits!

En som inte borde ha skrivits? ja det är många det..vi kan väl klara oss utan alla Allersromaner tex!

En bok jag läser just nu? Blomsterkronan av  Minette Walters..läst förut..men den är såå spännande!

En som jag tänkt läsa: Da Vinci koden...men jag kommer nog aldrig att göra det...Bibeln kanske!

En bok jag kan rekommendera: Ja hjälp...jag läser hemskt mycket..vad ska jag välja? Älska dig själv kanske..eller Sunda synder.
Älskade Poona är mycket bra, om man gllar deckare!

Jag skickar inte vidare ni har ju varit utmanade allihop!!

Kommentarer:
#1: Anna

Ja mkt listor & utmaningar blir det... ;)

2006-08-13 @ 15:23:50
#2: Junitjej

Där kom den ju, utmaningen! Tack för att du antog utmaningen! Kolla in de söta pingvinerna på min blogg! Visst är den ene lite elak?!

2006-08-13 @ 16:55:32
#3: Nalle

Åh Törnfåglarna, den glömde jag. Den var sååå bra.
Såg sedan serien på TV, men den var inte lika bra.

2006-08-13 @ 16:56:07
#4: Nalle

Det är jag igen. Da Vinci koden har inte jag heller läst. Alla säger: Åh va bra, den måste du läsa. Å så tror de på det som skrivits i den. Därför så tänker jag inte läsa den;)
Tror det är goja.

2006-08-13 @ 16:59:04
#5: Anna

Hur går det med 7-klingarna?? Här regnar det nu,värker i varenda led just nu..*BLÄK*...krya på er!!

2006-08-13 @ 17:28:59
#6: Ninni

Håller med dig Nalle, serien var inte lika bra...men boken däremot!
Jag tänker det samma om Da vinci koden..det är nog bara blaj!

Sjuklingarna mår bra iallafall jag!! Nu sitter jag ute i den nyregnade luften och tar ett glas vin..ja, jag vet att det är söndag med jag har inte druckit nåt vin i helgen för övrigt!

2006-08-13 @ 17:40:46
#7: Anna

Det gör du alldeles rätt i..ta ett glas för mig oxå..fick inte tillräckligt igår..he he..

2006-08-13 @ 18:03:27
#8: Pyret

Jag brukar nästan aldrig läsa böcker som "alla andra" säger är sååååå hiiiiimla bra. Men i fallet Da Vinci koden så föll jag för den efter att Erik köpt den i brist på läsning på en flygplats. Han hade inte heller velat läsa den (då han är som jag) men han fick mig att gräva mig ned i den. Den var bra och jag ångrar inte att jag läste den (till slut, 25 år efter alla andra...).

2006-08-13 @ 20:59:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: