*

2006-08-19
13:22:06

Presentköp.
Det har vi ägnat oss åt idag...en sväng på stan köpte lite söta babykläder till Oscar och en söt nalle. Anders ska hälsa på nya barnbarnet på tisdag.

Han får väl ta mycket bilder på honom så jag får se jag med...vi har fått lite bilder på mejl, tyvärr får inte ni se för dom vill inte att han ska läggas ut!
Men söt som socker är han det kan jag bedyra!!

Jag har även blivit utmanad av Johanna ska se om jag får till det under dan, jag har en trälig huvudvärk, undrar om det kanske är lite åska i luften!?

Typiskt när man är ledig...men det går säkert över snart! ♥

Kommentarer:
#1: SolDalen

Ajaj det låter inte skönt. Det kan mycket väl vara åska i luften, jag är väldigt väderkänslig, en vandrande barometer..

Hoppas att det går över, ta en skön dusch eller bara vila om möjligheten finns.

Sköt om Dig gumman

2006-08-19 @ 14:36:47
#2: Honken

Åhh, jag har också huvudvärk... tröttsamt! Måste ju palla att gå ut ikväll! :-)

2006-08-19 @ 16:00:50
#3: Anki

Jag kikade in här tidigt i dag, men skrev inget för jag ville inte störa. På tå tassade jag sedan ut från dig, tänkte att du skulle få sovmorgon. Men mitt på dagen såg jag livstecken hos dig. Då skrev jag en ganska lång kommentar till dig. Men då gick det inte att skicka! Jag har köpt present till en 1-åring idag, ska på uppvaktning i morgon. Hoppas att huvudvärken släppt och att du får en trevlig lördagkväll!

2006-08-19 @ 18:20:21
#4: Gunnel

Hoppas att värken har släppt för dig. Det är många som har ont i huvudet just nu. Orsak...värmen kanske.
Tänk att få gå och köpa kläder till de små. Det finns ju så mycket fint att välja ibland. Så det kan nog dra iväg på slutsumman :O)

2006-08-19 @ 18:41:18

åh ser fram emot söta bilder. härligt att få gå och shoppa smått smått. nu får man ju handla 74 redan. Suck vad det går fort.
snosa du bebis du!

2006-08-19 @ 20:21:35
#6: Ninni

Huvudvärken har släppt....äntligen! men nu ösregnar det så det var nog det som var boven i dramat!

Ja visst är det underbart kul att shoppa småbarnskläder skulle kunna köpa hur mycket som helst!

2006-08-19 @ 20:33:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: