*

2006-08-16
09:02:35

Onsdag!
Här går jag och skrotar i morgonrock..har verkligen ingen lust att klä på mig men jag måste väl, iallafall snart.

Har suttit och jobbat en stund, vi har planering på fredag så lite förberedd är ju bra att vara. Sen har jag fixat matsäck till mig och mina kolleger.
Vi ska ju på utflykt.......nu har jag bara ett problem vad ska jag sätta på mig, det är mörka moln, blir det mer regn måntro.
Vaknade i natt av regnet så mycket lät det...kan det vara hösten som är på ingång..nej inte än väl??

Om nån timme hoppas jag att sonen är här...bara  jag inte har hunnit att åka, jag väntar in i det längsta, vi ska inte ses förrän vi halv elva!

Ha nu en skön dag ni som bor i norr har väl fortfarande vackert väder....eller??

                                                   ≈ KRAM ≈

Kommentarer:
#1: Anna

Åhh..jag vet hur det är att gå& vänta på nåt....tiden ståpr still känns det som?
Jo jag & en kompis har funderingar på värmland hållet så..då hör jag av mig isåfall-har ju din mailadress(om det är ok?)det enda det hänger på är om jag måste jobba..suck -men jag måste ju ha in pengar till hushållet så..kan inte säga nej till det! Ha det gött m din son idag..krama honom hårt!! ;)

2006-08-16 @ 09:24:01
#2: Anonym

Nu är det så att jag har inte fått nån ny mailadress ännu har ju bytt bredband..men jag ska kolla om jag har din...så skickar jag mitt telefonnummer..okey?

2006-08-16 @ 09:28:30
#3: Ninni

Det verkar som om jag inte kan skicka heller..jag skickar från jobbet i morgon..kram

2006-08-16 @ 09:31:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: