*

2006-08-26
13:42:28

Jag dööööör!!
Det finns inget syre överhuvudtaget ute....huvudvärken ligger som ett järnband runt huvudet. Nu har jag plockat lite här hemma, satt igång tvättmaskin och diskmaskin.

Jag hade faktiskt tänkt att städa ordentligt men jag orkar bara inte....för VARMT!! Ja nu vet ju alla vid det här laget att jag gillar värme....men inte sån här, jag vill ha syre också!

Upptäckte till min stora glädje i morse att jag hade tappat två kilo sen jag började jobba...undrar var jag har tappat dom...ligger kanske på dagisgården och skräpar.
Känns ju bra med tanke på att jag klagade en smula efter semestern, och jag har inte gjort ett dugg, jobba är bra!!!

Anders stackarn försöker att torka ur poolen men hann får springa ganska ofta därifrån för det är såå mycket getingar.

Kommentarer:
#1: Anna

Getingar? Du menar väl inte groggen geting??
Huvudvärk är inget att avundas..du skulle ha några starkingar som gör att det släpper snabbt?Hopplöst när en sån där grej kan förstöra en hel dag...krya på dig...kraaaam!!

2006-08-26 @ 14:03:41
#2: Ninni

Sötnosen jag överlever...nej ingen getinggrogg, det tyckte jag var gott när jag var i tjugoårsåldern...men inte sånt slibb nu tack!

Fast det vore ju kul om Anders sprang på grund av det, hi,hi!!
Torka, springa och dricka!!

2006-08-26 @ 14:11:04
#3: Ninni

Jag ser det framför mig,hi,hi!!

2006-08-26 @ 14:16:52
#4: Anna

Ha ha..det hade vart nåt??

2006-08-26 @ 14:16:54
#5: Junitjej

Jag vill också gå ner två kilo! Jag har jobbat nu två veckor efter semestern, men det har hittills inte hjälpt. Men jag får väl ha tålamod! Ninni, på min dator är inte profilbilden och arkivet långt ner på sidan. Har de alltid varit långt ner på sidan, när du har stigit in i min blogg?
Hoppas huvudvärken går över! KRAM!

2006-08-26 @ 14:41:13
#6: Alexandra

Jag har typ gått upp 5 kilo...:P

2006-08-26 @ 17:05:04
#7: malin

jag vet var dom två kilona är... dom håller på att klamra sig fast på mig!!!
fasen vad trånga mina kläder håller på att bli!!

2006-08-26 @ 18:06:34

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2009-02-04 @ 08:06:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: