*

2006-08-08
17:30:22

Ännu en dag!!
Trodde i morse att idag klarar jag nog inte att jobba, kände mig inget vidare i morse...men trot eller ej nu känner jag mig så pigg så pigg!

Visserligen hostar jag som skrutt fortfarande...men tycker nog att det har varit lite bättre idag...köpte Bisolvon igår det gjorde susen!

Fortfarande otroligt varmt...vi var faktiskt inne lite idag på jobbet, barnen var trötta och slitna, så efter vilan fick dom leka inne.Tror att dom tyckte att det var skönt...och vi "bor" ju i ett skyddsrum så det är svalt och skönt!

I kväll blir det enkel mat..baguetter med en massa smaskens att stoppa i!

                                       ≈ ha en skön kväll ≈

Kommentarer:
#1: Anna

En Baguette m salami&Brie ost & lite grönt i...skulle ju inte sitta helt fel??
Guu va skönt att få komma åt en dator..he he..kram på dig gumserumsan!!

2006-08-08 @ 17:40:28
#2: Ninni

Nåt i den stilen blir det faktiskt!
Ja man får lite abstinens!!

2006-08-08 @ 17:42:29

Härligt att du är piggare, det är ju jättejobbigt att måsta jobba och inte må bra och särskilt med småttingarna de kräver ju sitt.
Oj så gott det lät med fyllda baguetter, här blir det pizza från pizzerian, så länge sen nu.
Här har vi lika varmt idag som igår 28 grader nu.
Här ville våra grabbar vara inne en stund på dagis idag, för att leka med grejerna som det var så länge sedan sist.
Nix pix, alla skulle vara ute hela dagen...
Gissa om de är slut när de kommer hem och ändå är de inte där fulltid.
Ha en riktigt skön kväll, kram.

2006-08-08 @ 17:50:18
#4: Nalle

Hej på dig ! Jag vill oxå ha en sån macka. Gick jättejätte långt idag bara för att köpa ett gott bröd. Men det fanns bara fyra bullar kvar när jag kom fram:( MEN! Dom har vi ätit upp nu:))

2006-08-08 @ 18:50:56
#5: Ninni

Kristina...jag tror nog att barnen har varit ute massor i sommar...de behöver komma ifrån solen en stund!
Alla blir ju trötta av värmen!

Nalle...det var knappt jag fick tag på nåt bröd det fanns två små baguetter när jag kom till affären, jag norpade dom direkt!

2006-08-08 @ 19:15:24
#6: Junitjej

Vad skönt att du mår bättre. Glad för din skull! Vad jobbar du med, förresten?

2006-08-08 @ 19:18:32

men vad du läskar hela tiden. *ler* Vill också äta grillat och gott och baguetter.. Hm.

Vad skönt om du mår bättre och vad AVUNDSJUK jag är om ni har det svalt. Vi har det varmt vi

2006-08-08 @ 20:26:44
#8: Gisan

Krya på dig!!! Skyddsrum lät riktigt behagligt. Men jag klagar inte för jag har semester den här veckan :-)

2006-08-08 @ 20:38:20
#9: Ninni

Junitjej..jag jobbar på förskola närmare bestämt på ett föräldrakooperativ!

Nej Johanna vi har det INTE svalt det är inne på jobbet det är svalt!

Njut Gisan

2006-08-08 @ 20:53:13
#10: Junitjej

Då jobbar vi med ungar båda två! Jag jobbar dock med lite äldre barn. Blir klasslärare för en 3-4:a i höst.

2006-08-09 @ 22:37:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: