*

2006-08-20
20:19:03

Ängel
ÄngelDet här är en liten ängel...det var inte barnen som jag såg på Nannyprogrammet för en liten stund sen!
Men det berodde på att deras mamma lät dom göra precis som dom ville!!

Käka ur djurens skålar samt att dricka vatten det gick alldeles utmärkt. Leka med vattnet i toalstolen gick alldeles utmärkt det med...Urk!

Och ha en stooor gris med otäcka betar inomhus som till och med hade ett eget rum och var lite läskig det gick också bra.
Sitta tillsammans vid ett bord och äta middag hade dom aldrig gjort..??

Men ibland undrar jag är dom här programmen på riktigt???



Kommentarer:
#1: Nalle

Nä, ärligt tror inte det är på riktigt. Situationer är sammansatta till verklighet. Visst, barn är inte alltid små söta änglar. Det vet ju både du å jag, och att hemmijön har stor betydelse.
Men att en nanny kommer dit en vecka eller vad det är och gör om hela barnet och familjen är inte sant. Kan inte vara sant.Tror inte jag iaf.

2006-08-20 @ 20:45:17
#2: Junitjej

Ninni, det du trodde var en bit av en säng var en bit av en hylla. På den hyllan har vi bland annat handdkar och badlakan. Kram!

2006-08-20 @ 20:49:00
#3: Gunnel

Jag såg inte det här programmet men har sett andra. Det som visas är väl antagligen de värsta bitarna ur inspelningarna. Men ändå...som dom barnen uppför sig har aldrig våra gjort...även om dom levt rövare ibland.
Men föräldrarna har ju verkat alldeles puckade (kan jag säga så)

2006-08-20 @ 20:54:24

såg det med. eller ja, slutet såg jag. när det ordnat sig. åt de verkligen av djurmaten?? usch.
klart att de klipper och fixar för att det ska bli ett "tittarvänligt program" men ändå?
Finns det sanningen någonstans i detta tro? LIte sant borde det väl vara? Eller är barnen skådisar? Ibland blir jag fascinerad över hur man har det och hur folk gör, men som någon klok sa "det är bara på TV". ahha

kram

2006-08-20 @ 20:55:53
#5: Ninni

Nej det är klart att man inte kan vända dåliga beteenden hur snabbt som helst! Jag tycker nog att programmet som är på fyran(?)Supernanny är bättre!

nej dom klipper nog och vänder och vrider på det lite hur som helst, det kanske tar veckor och inte en!?

2006-08-20 @ 21:04:57
#6: Gisan

Förstår mycket väl din känsla av söndagsångest. Det hade jag haft i stora mått om jag inte varit ledig imorgon. Men jag ska ju med på första skoldagen och därför känns det glatt i magen. Nattiskramar och hoppas att din vecka blir bra.

2006-08-20 @ 21:26:58
#7: ULLiS

Tyvärr finns det nog alltför många exempel på konstiga familjeförhållanden. Barnen i såna där program får alltid vara odjuren...men barn testar gränser och behöver ju bli tillättavisade och dessutom måste ju föräldrarna föregå med gott exempel. Det är rätt kul att titta på, men ibland känns det som sagt påhittat.

Kram

2006-08-20 @ 21:29:28
#8: Therese

Hrmpf, klart dom är på riktigt! Allvarligt talat så tror jag att många har det riktigt j-igt hemma bara för att dom inte orkar.

Kramar

2006-08-20 @ 22:05:43
#9: Ninni

Ja så kan det ju vara..kram på dig gumman!

2006-08-20 @ 22:51:18
#10: Anna

Hallojs i stugan? Nää ibland undrar man om folk inte är riktigt riktiga? Självklara saker blir hur "sjuka" som helst...natti med dig..kraaam!

2006-08-20 @ 23:42:56
#11: SolDalen

Afton på sig.

Måste i ärlighetensnamn säga att jag aldrig sett detta program? Bara reklamsnuttar och det verkar som om det handlar om de mest bisarra situationer.

Visst kan barn krångla men vad sjutton, som förälder får man väl tåla lite mothugg från de små´s håll, vi har ju ett ansvar eller hur?? Inte kan vi väl föda barn och förvänta oss att andra ska reda ut oredan??

Kram kram

2006-08-20 @ 23:50:58
#12: petra

nä jag har också undrat lite över de där programmen...det kan vara intressant att se några minuter men sen är det som om man liksom sätter det hela i halsen...

2006-08-21 @ 03:04:01
#13: Ninni

Jag håller med dig IKA så ska det ju inte vara, som förälder måste man ta ansavr själv!!

Petra jag tittar fast jag tycker att det är knäppt!

2006-08-21 @ 07:05:39

kram och god morgon. hoppas att dagen blir bra. måndag idag igen. tänk vad det går fort.
här regnar det. har ni bättre väder tro.
kram

2006-08-21 @ 07:09:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: