*

2006-04-30
11:05:53

Valborg!
Sista April är det idag ifall att nån har missat det! Idag bara måste jag fixa en födelsedagspresent till Anders, han har ju födelsedag i morgon.
Har frågat och frågat vad han önskar sig...men han vet inte! Herregud vad ska jag köpa??

Ikväll ska vi träfa lite vänner och grilla, sen går vi till puben, de har uppträdande i kväll...dom ska tydligen vara bra!
Vi struntar nog i att gå och kolla in majbrasan....det var kul när sonen var liten! En Valborg så satt vi här med vänner.......mellan det ena paret var det lite tjafs, vi hade besämt att gå och kolla brasan men han ville inte följa med.

Det hela slutade med att vi var tre som gick....efter allt tjafs så var vi ganska sena, så på promenaden mötte vi alla människor som var på väg därifrån.....det var en liten glödande hög som mötte oss.
Så då gick vi till puben i stället, där hade vi jättekul! Men som sagt det var ju lite snopet!

Idag hade dom lovat SOL...jag ser ingen...suck! Nåja jag får väl greja lite inne, vi får ju gäster.

Kommentarer:
#1: Nalle

Ingen sol här heller:(
Ha en trevlig valborg ändå:D
Kram Nalle

2006-04-30 @ 11:13:00
#2: Lena

En osteopat är liknande naprapat osv....fast mjukare, om kroppen vill släppa så släpper den annars så övertalar han den :) Typ?

Vet inte så noga eftersom jag inte vart där ännu.

Kram på dig!

2006-04-30 @ 11:21:54
#3: Max Power

Ingen sol här heller... Så jäkla tråkigt!

2006-04-30 @ 11:22:30
#4: Miafia

Det blir nog fint snart. Ha en trevlig kväll!
Kram

2006-04-30 @ 11:52:52
#5: ULLiS

Du får komma till norrland! Jag har solen här hos mig :D Hoppas att du får en trevlig valborg!
Kramar

2006-04-30 @ 13:24:16
#6: ULLiS

HIhi, läste vad du skrivit till Mojsi. :) Finns en liten söt historia bakom..jag & Malin började i samma klass på gymnasiet. Va väl inge konstigt, lallade på...men sen i tvån hade hon fått reda på att vi va tremänningar. Alltså hennes pappa och min mamma är kusiner. Inte så konstigt att vi kände igen namnen på varandras familjer då heller...hihi. Kul va?
Kraaaaaaaam

2006-04-30 @ 13:39:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: