*

2006-04-21
09:30:33

Sooolen skiner!
Fredag igen...veckorna bara visslar förbi...snart är det semester! Om en månad ligger jag på en strand i Kemer och njuter!

Försökte hålla mig vaken igår kväll Anders kom ju hem....det var med nöd och näppe, jag kunde prata lite med honom innan ögonen föll ihop.
Men sen vaknade jag vid tre....sen var det svårt att somna om....jag måste verkligen börja med mina avslappningsband igen!

Men nu är jag vaken, hoppade in i duschen för att vakna till, borde ha duschat innan jag kröp till sängs, men då hade en propp gått...så det fanns inget varmvatten.

Om ett tag ska jag åka iväg och köpa en födelsedagspresent till en kollega som fyllt år....det måste firas. Ska åka till min favoritaffär men dom öppnar inte förrän vid tio!

Ha en bra dag allihop, kraaaam

Kommentarer:

och det var du tvungen att säga? jag som blir så ressugen bara jag ser flygplanen göra streck på vår klarblå himmel.

skönt väder. strålande väder. härligt väder.

2006-04-21 @ 12:24:43
#2: Alexandra

Vad härligt med en resa att se fram emot!

2006-04-21 @ 14:13:48
#3: Humla

Ååååh... just i Kemer var vi i september, fullkomligt ljuvligt var det! Lyllos lyllos dig! :-) Siri pratade så sent som i morse om "Mokiet" ocj frågade när vi skulle åka dit igen...

Du är utmanad på min blogg!
http://mammahumla.blogg.se/

Kram!

2006-04-21 @ 17:18:45
#4: Therese

Japp, terapi var det:) Mådde bra av det ända fram till fyra sen sjönk jag sakta neråt...

Kramisar

2006-04-21 @ 22:15:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: