*

2006-04-27
20:14:42

Passar på!!
Att skriva lite nu innan bloggen blir seg...den var ganska seg runt halv åtta, nu är det lite bättre fart, men vid nio...suck!

Va bra att jag kunnde skicka ut lite energi i cyberrymden!! Jag tycker att jag har klagat och gnällt så himla mycket så det var dax för lite ändring.

Energin är kvar...tror jag ska ta en promenad så sover jag nog toppenbra i natt.

Tänker på en kul grej som Mia på föreläsningen sa igår......jag har två saker som gör mig lycklig....att hångla med min man och att äta chokladtårta!
Men....det finns en nackdel med chokladtårtan, man får volanger runt magen...ha, ha den var bra!! Hädanefter har jag inga valkar, eller bilringar, jag har volanger!!!

Kommentarer:
#1: Therese

Påsen kom fram, jag tar lite i taget!

Tänk vad vi kan dansa can-can med våra volanger:)

Kärlek i mängder till dig, puss o kram

2006-04-27 @ 20:20:40
#2: Miafia

Då kanske man skulle tatuera en av volangerna istället... :)

2006-04-27 @ 20:25:58
#3: Alexandra

Volanger...det var ett bra ord!

2006-04-27 @ 20:58:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: