*

2006-04-29
17:25:44

Klar!!
Tack söta sonen för all hjälp...han har varit suverän! Han kollade upp exakta färgerna på bakgrunden så det skulle matcha!

Jag är så nöjd med min nya vårfina blogg!

Nu är brasan tänd, regnet öser ner utanför fönstret...vi var på OBS en sväng förut och jisses hur mycket folk som helst.
Det gick knappt att hitta en parkeringsplats, Anders fick hoppa ur bilen för att hinna till systemet innan dom stängde.,jag fick roa mig med att snirkla runt för att hitta en plats att ställa bilen på....det gick till slut!

Jag fyndade ett par skor...så fina med kilklack! Dom kommer säkert att bli flitigt använda i sommar.
Nya gardiner till vardagsrummet blev det också...helvita, tunna precis såna jag ville ha!

I kväll blir det lax med ädelostsås, i den smälter jag osten, häller på matlagningsgrädde, smakar av med dijonsenap och rosepeppar.
Och så blir det bakad potatis till det och en god grönsallad...tror det kommer att bli MUMS!!!!

Kommentarer:
#1: Alexandra

Vad fin bloggen blev!
Åh, vilken god middag ni skall få, här blir detspagetti med köttfärssås.

2006-04-29 @ 17:45:33
#2: Toker

Jättesnygg baksida på bloggen!

2006-04-29 @ 19:12:51
#3: Lena

Åh, vad fint det är och min favoritfärg är det med :)

Trevlig Valborg!

2006-04-29 @ 23:04:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: