*

2006-04-14
14:27:01

Jisses
Nu har jag förvandlats till Duracellkanin...igen!! Dagens motionspass definitivt avklarat...jag passade på att sanera sonens rum nu när han inte här hemma.
Det han kallar städning kallar inte jag städning....jag dammsög under dynorna i hans soffa...där fanns mat till en hel andfamilj!!!

PET.flaskor överallt....jag kommer att bli förmögen! Stoooora hemska dammråttor som högg efter mig, fattar inte att han har vågat sova där!

Nu är det dammat, jag har dammsugit, vädrat och torkat golv...samt slängt allehanda skit...han kommer attt bli glad...man jag vet jag skämmer bort honom!

Nu har jag även fått en massa tvätt, jag hittade strumpor och kalsonger överallt och andra kläder. Herregud va han är slarvig...detta tjatar jag om jämt!

Resten av huset har också fått en genomgång...plock, plock och åter plock....men va fint det blev, nu kan vi ha gäster i morgon.
Anders hade städat en hel del när jag kom hem igår..påskpyntat hade han gjort också...så fint!

Nu håller han på i trädgården....nu är det snart paus, tänk om solen kunde titta fram lite grann också för då ska det bli en GT i trädgården!!

Kommentarer:
#1: Miafia

Det där kändes som min Christoffers rum. Jag har också röjt därinne idag, konstigt att man inte träffar på mer läskiga varelser när man lyfter på saker.
Det är ju inte bara att vi skämmer bort våra pojkar, vi månar om vår egen hälsa :), när t o m katterna får problem med luftvägarna.
Jag storröjer idag, Pyret å Co kommer ju imorgon å då vill jag att det ska vara fint.

2006-04-14 @ 14:35:05
#2: Miafia

Jag har också en ofullbordad tavla som min mamma målat på mig som bebis, jag älskar den fast den inte är klar på långa vägar.
Sen har jag en tavla hon målat på mig men som vart mer lik min moster som hon fick. Tyvärr gick den mostern bort ganska ung i MS å då fick jag tillbaka tavlan och den betyder jättmycket och har en fin historia.

2006-04-14 @ 17:50:48

Igen? jag har ju sagt att du ska komma hit när det är duracellvarning?
Själva har vi fixat i trädgårn.
Du vet väl hur man får bort dammråttorna under sängen?
Man tar dit en norrlänning och ber honom/henne titta under sängen.
Sen frågar man
Ser du några råttor?
och då svarar norrlänningen med en inandning:
jo

2006-04-14 @ 19:48:56
#4: Alexandra

Jag har inte fått ett dugg gjort idag...men maken min har bytt till sommardäck på bilen och städat framsidan av trädgården...det som göms i snö...*blä*

2006-04-14 @ 20:43:24

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2010-04-29 @ 14:30:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: