*

2006-04-07
17:49:18

Fredag
Va härligt nu är det helg, jag hoppas på en helt normal helg utan sjukdom och elände! Nu håller Anders på att greja i uterummet, vi tänkte att vi skulle sitta där i kväll och äta middag.

Jag har fått ett glas bubbelvin...okey då, två glas...solen skiner och snön är nästan borta!!!

Jag mår bra, förutom lite eftervärkar....ni vet var!! Mina kolleger var såå gulliga idag och ville höra allt jag varit med om.
En mamma visste vad jag hade gjort och frågade mig hur det var...för jävligt sa jag, men nu är det över. Ja men sa hon hur mår du...du har blivit såå smal!

Har jag sa jag, tror inte jag gått ner nåt på sistone....det kanske jag har!?

Nu ska jag slurpa i mig lite bubbelvin till...det var jättegott! Sen ska det bli god middag, helstekt fläskfile späckad med örter och ädelost, till det serveras Rösti och pepparsås och en sallad.

Kommentarer:
#1: Pyret

Vad god middagen lät!!! Här blir det Pyrets Köttfärspaj med sallad till. Skall lägga ut det på bloggen sedan med egen bild.
Skönt att det är bättre idag. Ni får ha en så härlig fredagskväll!

2006-04-07 @ 17:51:58
#2: ULLiS

Mysigt ni ska ha :) Ta det lugnt och drick ditt vin så ska du se att du mår mycket bättre sen :) HIii..Nu har jag ätit så mycket godis att jag va tvungen att ställa undan det, blev illamående bara jag såg det. :) Ha en bra kväll! Kram

2006-04-07 @ 19:19:53

men vad fuskigt. sitter du där och sörplar vin. jaja. Inte illa att amma heller kanske.
och det är dig väl väl unt efter veckan.
Skönt om du mår väl!
njut av en god middag

2006-04-07 @ 20:05:53
#4: Miafia

Lät som en riktigt smarrig middag och inte helt fel med ett glas vin till. Skönt att du känner dig så pigg igen. Ha en riktigt trevlig kväll!
Varma kramar från mig

2006-04-07 @ 20:16:37
#5: malin

go helg på dig. hittade du vantarna...

2006-04-07 @ 22:28:34
#6: Nalle

Mums så gott det låter. Här sitter jag och knaprar på kanterna som jag fick skära av från kakan jag just bakat, hm..blev lite bränt nämligen. Men som sagt gott.
Ha en bra kväll!
Kram Nalle

2006-04-07 @ 22:47:33
#7: Rutan

Men vad i all världen har du blivit utsatt för? Det gjorde ont bara att försöka föreställa sig...

2006-04-08 @ 00:01:00
#8: Alexandra

Det lät som en riktigt god middag, hoppas att du fick en trevlig kväll!
Och vad skönt att det är över nu, det lät som en riktigt ryslig upplevelse.

2006-04-08 @ 06:55:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: