*

2006-04-17
12:04:57

Det bidde regn!
Ja jag fick i allafall en långpromenad i solen...Anders har flyttat på datorn och kopplat upp oss på icke trådlöst igen....gud så skönt nu går det snabbt igen!

Den här helgen har det varit lite dött i cyberrymden....saknar flera stycken, var är ni????

Trots påskhelg har jag lyckats med konststycket att tömma min tvättkorg, jag har tagit reda på det också....oj, va duktig!!

Idag värker mina armar jag blir tokig snart.....måtte det komma värme snart min kropp gillar inte lågtryck.

Har läst att många har ätit lamm i helgen....jag tycker inte om lamm. Jag gjorde det förr, men när jag väntade min son var jag iväg och köpte lammfärs för att steka goa biffar!
Dom blev inte goda, hela köket luktade blöt yllekofta....det kan inte ha varit lammfärs snarare ett gammalt självdött får.

Jag kunde inte äta skiten....sen dess så mår jag illa bara jag känner doften av lamm. Kan äta lammstek eller kotletter bara det är nog varmt...men bara lite.
Anders älskar det....han beställer ofta lamm när vi är utomlands. Jag tror nog att jag hade kunnat komma över det om det inte hade varit så att jag var gravid när jag lagade till det.
Kan ju tillägga att det var i början av graviditeten!!

Kommentarer:
#1: Miafia

Nu är jag tillbaka lite...
Påsken vart kanon. Pyret å jag fick skratta och dricka vin! Det var så mysigt att ha dem här. Har verkligen saknat dem!
Kram

2006-04-17 @ 12:33:03
#2: malin

hmmm.. lamm, nja jag är inte så jätteförtjust. det har allt någon konstig smak. rökt fårfiol går bra, men då smakar det ju inte lamm precis. ses imorrn. kram

2006-04-17 @ 16:43:18
#3: Nalle

Här är jag!
Har varit ute på landet idag. Först var det kanonvarmt...sedan kallt...sedan började det
regna:(
Nalle

2006-04-17 @ 20:06:51
#4: Alexandra

Jag gillar lamm, kotletter med tsatsiki är jättegott, men inte lammfärs - det smakar kofta!

2006-04-17 @ 20:16:55

hahaha
hellre lamm än kofta. Självdött får. den var rolig den.

Hoppas att du haft en bra dag!

2006-04-17 @ 20:20:38
#6: malin

ja nu har jag snart plöjt färdigt den tredje boken för denna påskhelgen. ska läsa klart innan jag somnar tänkte jag. kram

2006-04-17 @ 22:01:07
#7: Therese

Kramar till dig, tack för att du tänker på mig!

2006-04-17 @ 23:07:14
#8: Bibi

Tack för senast, mådde som jag förtjänade hela söndagen. Men har man haft roligt så.....
Pratade med Ylvi igår, de var också intresserade av midsommarfest, the same precidia as last year, James. Så det är bara att börja planera lekar, det var väldigt kul ifjol.
Nu ska jag åka och sola innan jobbet, jag börjar 10.00.
Vi hörs.
Ha det bra kramar syrran

2006-04-18 @ 08:36:17
#9: malin

blev du snygg i håret?? gick det bra i eftermiddags?? synes tomorrow, är det inte desperata idag.. jo det är väl det om jag inte minns fel... kram

2006-04-18 @ 19:08:01
#10: Pyret

Tillbaka i cyberspace... Har gjort annat i helgen och inte mått ok så jag har inte varit inne något.

Hoppas allt är bra!

2006-04-18 @ 19:08:28
#11: Eve

Jovisst kan jag fixa bil, flera stycken här i Dalarna men ingen som åker till Värmland. så jag kan nog inte hjälpa där. Kram

2006-04-18 @ 20:05:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: