*

2006-04-22
16:40:29

Det är sååå underbart!
Idag har jag solat...i bikiniöverdel, jisses va det tog!  Hela jag vaknar till liv och lyckan bubblar i mig när solen skiner och är varm.

Nu sitter vi på baksidan, grillen är tänd, klyftpotatisarna står i ugnen, doftande av citronolja och timjan. till detta serveras entrecote, ruccolasallad, gröna oliver och ett underbart gott rödvin...kan det bli så mycket bättre???

Ha en underbart härlig lördag allihop.....jag vill se allihops kylskåp på bild...okey?? Det ska ju inte bara vara jag som är utmanad!!
Nu väntar min GT på mig!!!

Kommentarer:
#1: ULLiS

Min mamma är mycket äldre än dig, hon fyller 63 i år. Men man ska väl kunna ha "piffiga" kläder ändå??!! Jag försöker få henne att välja finare jackor osv, men hon säger att det inte klär en gammkärring som henne. Sen skrattar hon bara. Jag skulle faktiskt beställa en jättefin vårjacka åt henne, men naturligtvis va den slut i hennes strl. Jag får leta vidare! Jag föröker inte få henne att ta på sig nåt hon inte trivs i, men hon säger ju själv att hon har tråkiga och fula kläder. Lite dubbelmoral där tycker jag. :) Ha en fin dag i solen! Min har blivit bättre sen A kom hem och hade köpt grillat, godis, cola och hyrt film :) Har dessutom dragit ner alla persienner så jag slipper se solen. Är ju inge kul med sol då man måste sitta inne. :( Ta en GT för mig också! Kram

2006-04-22 @ 16:54:24
#2: ULLiS

Å du! Kylskåpsbild kommer, ska bara få kameran först! :)

2006-04-22 @ 16:55:19

men alltså vad ni gottar er allihop!

ta du och ta en klunk rödvin för mig också. Åh, vad jag skulle vilja, men inte är det lönt att öppna en flaska för min smakis skull...skulle nog bli på lyset av ett halvt munfull ungefär.

2006-04-22 @ 18:16:31
#4: ULLiS

Har din syrra nåt tips på hur man piffar till en 63-åring då? Jag vet inte hur jag ska börja. Syrran har försökt att köpa/sy kläder till henne, men ingenting har hon gillat hittills. (stavas det så?, ser konstigt ut) Jaja, iaf så ska jag göra ett försök och köpa henne en fin vårjacka. Kan ju ge igen lite efter allt jag har fått av henne. Blir ju finemang. Brukar göra så, ge tillbaka lite i taget. Senast bjöd jag henne och pappa på musikalen "ådalen 31" och innan det tog jag med henne på en "ABBA-show". Guu va kul vi hade! :) Vad jobbar din man med, tänkte efetrsom han åker iväg hela tiden? *nyfiken* Ha d! Kram!!

2006-04-22 @ 19:07:14
#5: Alexandra

Åh, vad det lät härligt!!!!!

2006-04-22 @ 19:24:13
#6: ULLiS

Aha, där ser man! :) Det va inte illa! Men å va trist det är att va sjuk, då råkar inte känna nån som kan trolla? :) Haha. Kram

2006-04-22 @ 19:45:57
#7: ULLiS

Visst ligger Hammarö nära Karlstad? Jag har bara åkt igenom Karlstad när jag va på väg till Säffle. Mitt x kom därifrån så vi skulle hälsa på lite folk. Jag gillar värmland! :)

2006-04-23 @ 07:19:25
#8: ULLiS

Ja det va lite krångligt. Om du kan spara hela bilden i paint men inte kan klippa ut den så kan du maila den till mig så klipper jag och skickar tillbaka den! :) Är Billinge från värmland? Alltså älgen..jag och Andreas har slagit vad. :) Jag är bättre idag, hosta men ingen feber. Jag hoppas att den här skiten går bort nu. Fick för mig nyss att jag hade halsfluss, men sen lästa jag att man kan få dom symtomen av virus oxå. Tur för jag höll på att dö. Nu får det va slut på sjukdomar. :) Lycka till med gubben. Bara tjoa till så får du min mail. Kram

2006-04-23 @ 07:45:12

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-04-14 @ 08:13:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: