*

2006-04-20
18:53:17

Aprilväder
Har det verkligen varit idag...ömsom regn ömsom sol! Vi var ute på förmiddan barnen hade hur kul som helst...mycket gegga blev det!

Efter lunch och vila funderade vi på om vi skulle gå ut för det såg ut att klarna upp....men icke det började spöregna igen.

Då var vi inne åt mellis lite tidigare, sen tog vi hela skocken och gick upp i målarrummet...där hade vi hur kul som helst, barnen fick klippa och klistra..det blev jättefina tavlor som vi hängde upp i hallen.

Sen som ett under när alla var klara sprack solen fram så då gick vi ut. Nu har jag varit hemma ett  bra tag, grejat lite, dammsugit och bytt gardiner i vardagsrummet...vet inte om det blev jättebra.
Men jag ville ha in ljuset så panelgardinerna åkte ner och upp kom tunna vita gardiner....nåja det får duga så länge!

Jag hade på mig min stegräknare idag....det blev en hel del steg, dessvärre när jag skulle kolla när jag kom hem så lyckades jag nollställa den.
Får testa i morgon igen!

Kommentarer:

vem är det mer än du som har stegräknaren på? *funderar*

skönt att ni fick en bra målarstund Vi har haft fullt upp här hemma. Ska fixa i ordning dagboken så får ni se!

2006-04-20 @ 19:18:58
#2: Pyret

Jag har en stegräknare men har aldrig använt den. Kanske skall prova?

2006-04-20 @ 19:33:48
#3: ULLiS

ja det är tur att vi har pyret. :) Kram

2006-04-20 @ 20:08:58

just ja. Malins blogg är det ju. jag har "snott" dina och LP´s glada tips på länkar och kikar in hos dem. De är trevliga bloggs så där blir man lätt hängande..

Sen har jag några AFF-are som jag kollar in på också. Några av dem är dock inte så aktiva så det händer liksom inte så mycket där. Lite trist men jag kan aaaana att de inte har tid riktigt.
kram

2006-04-20 @ 20:22:32
#5: Bibi

Jag har inte heller använt min. Går man ner i vikt om man har den på sig, isåfall ska jag också använda den. Du kunde väl talat om det tidigare, i lådan hjälper den ju inte.
Kramar syrran

2006-04-20 @ 20:22:33
#6: Eve

jo det är ju det. jag har ju känslig tarm. har druckit silicol & ätit losec o nu känns det skapligt. kram

2006-04-20 @ 21:20:57
#7: Alexandra

Stefan hade fått en stegräknare på jobbet häromdan. Under dagen igår hann han ta 12371 steg...

2006-04-20 @ 21:39:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: