*

2005-09-14
19:21:20

Vuxna barn!
Ja det är väl bara att konstatera att barnen blir vuxna...Anna har fått bebis, Björn ska gifta sig, Christoffer tar snart studenten.
Sen ska vi ju inte glömma mina syskons barn, många av dom som har barn, gift sig, skaffat hus mm.

Min ena systerdotter skaffade hus, gifte sig fick ytterligare barn, sen sålde dom huset och skaffade lägenhet.
En annan har lägenhet och funderar på hus...undrar när sonen flyttar hemifrån?? Tror att det skulle göra honom gott att inte ha en snälltjatig mamma i närheten.

Ja vi är en stor släkt men jag träffar dom allt för sällan....tyvärr. Varför, varför är vi så dåliga på att umgås, jo vi jobbar för mycket, är jättetrötta när vi kommer hem.
Och helgerna går åt till att hämta krafter det är ju inte klokt.

Ibland eller ganska ofta önskar jag att man hade sååå mycket pengar att man hade råd att jobba mindre tid...typ halvtid så man i allafall kommer ut och är lite social.

Ja man kan väl få önska i allafall, och under tiden jag önskar det så ska jag försöka på att bli bättre på att höra av mig till mina nära och kära.

Kram på er ni nära och kära som läser det här, älskar er!!!

Kommentar:
#1: eve

jag älskar dig min favvis moster!! varför man inte ses så ofta är nog för att vi i denna släkt är duktiga på att sprida oss. kramar!

2005-09-14 @ 21:32:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: