*

2005-09-26
21:22:00

Tränat äntligen!!
Jippi jag kom iväg och jag dog inte på fläcken, var faktiskt riktigt kul! På onsdag ska vi se om jag kan komma iväg på Pilatus.
Undrar om jag kommer att ha mycket träningsvärk i morgon?

I morgon ska jag åka till Örebro en sväng. återbesök hos doktorn, sen åker jag nog förbi IKEA på vägen hem, måste väl ha lite värmeljus!
Sen finns det nog lite annat smått och gott som kan vara kul, fast det hade varit ännu roligare om jag hade haft nån med mig.
Men alla jobbar ju...suck!

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet sen ska jag nog titta på Outsiders som jag spelade in förut.

Kommentarer:
#1: eve

jag hade gärna följt me dig till örebro & jag missade träningen idag för att jag fick jobb. jag har sålt kläder som jag inte ville ha & sånt.

2005-09-26 @ 22:01:40
#2: Bibi

Jag tränade också igår, idag var jag ute och gick kl. 7.00 i morse.
IKEA besökte jag i helgen i Uppsala, tänk vad mycket man behöver som man inte hade en aning om.
Kramar Bibi

2005-09-27 @ 10:07:07
#3: eve

trodde att du skulle strunta i korrigeringen?
fast det är väl klart att man vill bli nöjd.
kram

2005-09-27 @ 15:31:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: