*

2005-09-04
11:11:21

Oväsen!
Från min man, han håller på att försöka lossa nån balk eller vad det är. Ett lyckligt utrop från maken han lyckades...slut på banket.

Jag har roat mig med att dammsuga, tvätta, en maskin klar och en på gång. Igår städade jag akvariet, verkligen städade, allt togs bort. Ja, det var så äckligt och geggligt på botten. Men nu är sanden tvättad, jag hällde kokande vatten över för att bli av med alla sniglar....hoppas, hoppas att det lyckades.

Nu är det så fint så fint, men jag ska ta en sväng till akvariebutiken lite senare, måste ha lite mer medel som man har i för att neutralisera vattnet, hade inte nog mycket hemma...men fiskarna ser ut att må bra och PH-värdet var perfekt.

Ska köpa en syrepump också så man kan få lite sånt där trevligt bubbel...en ny växt också kanske, men gissa om jag ska skölja rötterna noga, det är från växterna snigeljäklarna kommer!

Bay, bay!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: