*

2005-09-20
19:29:32

Nog dax!!
För en förkylning, bara att inse den kommer nog under natten tror jag! Har faktiskt känt mig piggare idag, inte alls lika trött och sliten.
Så därför tror jag att det är på gång...låter kanske lite knäppt men så funkar jag, går jag och drar på nån skit som inte bryter ut blir jag bara tröööött!!

Inte för att jag vill bli sjuk har bättre saker för mig men det behöver ju inte bli så illa!

Min kära syster hade varit inne och kommenterat och hon skrev att hon hade kommit igång med träning, fasen vad alla är duktiga!!
Jag vill också fast ändå inte, så kul är det ju inte att träna, men å andra sidan det är underbart efteråt! Sen sover man bättre mår bättre, ja det finns ju en massa fördelar.

Och jag hade faktiskt tänkt att komma igång...men förra onsdan hade jag jätteont i halsen och man ska inte träna då, ja så är det ju Pilatus i morgon...och jag har fortfarande ont i halsen.

Nåja snart kommer jag nog igång, ska bara låta den här skiten passera min kropp!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: