*

2005-09-15
17:38:52

Hösttrött...eller??
Är det bara jag som går omkring och är ständigt trött?? Dagarna rusar förbi och i ett raskt tempo..idag skulle jag varit iväg till Örebro, men det fick jag ställa in för en kollega var tvungen att sticka iväg för hennes dotter hade blivit sjuk.

Ingen vanlig förkylning det visade sig vara diabetes...stackarn inget vidare. Har tänkt på dom hela dan!!
Så nu blir det sjukhuset ett tag för deras del.

Som tur var i eländet har vår kära vikarie möjlighet att komma, det blir nog lite rörigt (rörigare) på jobbet med bara tre personal.

I morgon är det fredag det känns skönt...då ska jag slappa, nej det ska jag inte då ska jag åka till Umeå.

Bay, bay.

Kommentarer:
#1: eve

ihh kan inte jag få jobba hos dig!! det är så roligt hos dig! ha det super i umeå. kramis

2005-09-15 @ 18:27:35
#2: Emelie

Hej moster!
Sitter pa ett internetcafe och tar det lite lugnt. Det ar 25 grader varmt i skuggan och klockan ar snart sju pa kvallen!Vi har det sa harligt, bor pa varsta snygga hotellet. Stor balkong, 2 sovrum och 2 badrum och ett lagomt stort vardagsrum och kok. Massa shopping lar det bli, kanns som man ar i paradiset, pengarna branner i planboken:) Pa dagarna ligger vi och solar och badar, det ar ett stort fint poolomrade. jag bara njuter av att vara har, brun hoppas man ju pa att bli oxa, har fajtiskt redan fatt lite farg. Ha det super, vi hors! Kramar Emelie

2005-09-17 @ 19:48:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: