*

2005-09-01
18:29:52

Hade hoppats på...
.....en grillkväll, men det sket sig, maken skulle på nån invigningskväll. Igår var han först på A9 hela dan, avslutning, sen var han ute och åkte båt på kvällen, med middag.

Han kom hem precis när jag somnat, och tyckte att jag skulle komma upp och dricka kaffe med honom...skulle inte tro det!
Men han hade massor att berätta och var pratsjuk, fick faktiskt lite dåligt samvete i morse.
Men så är det, han brukar inte vilja hålla mig sällskap heller när jag kommer hem långt efter honom!

Vi har en mycket vacker blombukett som står på vårt köksbord, den är enorm, den fick Anders igår, plus en otroligt vacker skål från Orrefors.

Idag har det som vanligt varit fullt upp på jobbet, men det fortsätter att gå bra med mina inskolningar...skönt!

Läste på min systerdotters blogg att hon hade lite tråkigt i Sthl...stackarn, ja det blir inte alltid som man tänkt sig.
Jag hade nog kunnat hitta på massor, jag njuter å andra sidan av att vara ensam. Men älskade Eve ta och baka lite eller ta en lång härlig promenad i det vackra vädret.
Nog måste det finnas massor att göra i Sthl??

Bay, bay

Kommentar:
#1: eve

jo det borde nog det.. svårt att gå långpromenad med theo.. han är överallt & ingen stans, lättare att gå till parken. men jag åkte till city själv några timmar, men det kan man ju inte göra varje dag.

2005-09-02 @ 09:02:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: