*

2005-10-09
11:10:46

Söndag igen!
Helgerna går fort! Igår var vi på middag med god mat och gott vin, skönt att gå bort och äta. Somnade gott vid halv ett tiden.
Sonen ringde från Sthl igår och var på toppenhumör, de hade varit ute på fredan och haft jättekul! Men pengakassan sinade så han bad om ett lån.

Idag funderar jag på att städa...kanske, tror iallafall att dammsugaren behöver komma fram. Akvariet behöver städas lite också, Anders gjorde ren pumpen igår men det blev inte nämnvärt renare.
Funderar på om vi har tänt lite för länge på dagarna, ska sätta in en timer så får vi se om det blir bättre.

Tror att jag ska åka till Rusta också de hade bra priser på Pilatusbollar, den är jättehärlig att göra sit-ups på.
man det jag har mest lust att göra det är att lägga mig och läsa, vi får väl se vad som drar mest!

Kommentar:
#1: eve

va rusta & pilates bollar. jag vill ha. krama

2005-10-09 @ 21:00:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: