*

2005-10-08
14:29:30

Rosor!
Det bidde inköp av rosor...30% rabatt också, va bra! Anders håller nu på att planterar, jag tittar på ja kanske inte riktigt just nu!,jo ser förstås honom genom fönstret.
Två stycken till framsidan och två till baksidan, det kommer att bli fint, jag älskar rosor.

Sen har jag handlat det var slut på både det ena och det andra, just nu håller jag på att rengöra diskmaskinen, har köpt nåt medel som jag haft förut, det funkar bra!
Ska även kalka av bryggaren...sen har jag tvättat lakanen i sängen dom är tillbakalagda nu. ja, jag vet att jag sa att jag inte skulle göra nåt...men, men så är det!

Men nu ska jag slappa och läsa ut boken jag håller på med!

Kommentar:
#1: My

Lägg in foton, det vore kul att se hur det blev efter planteringen.

2005-10-08 @ 14:36:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: