*

2005-10-05
21:18:36

Onsdag kväll
Jag är så trött så trött, har sovit fruktansvärt dåligt i natt, tror jag sov kanske tre timmar. Det hade sina randiga och rutiga skäl men det tänker jag inte gå in på nu!
Men gud va jag hatar såna nätter...dan har gått bra om än i ultrarapid, som tur var slutade jag tidigt så jag kunde slappa i soffan när jag kom hem!

Sen hade jag lovat Birgitta att åka och hämta fribiljetter till en bio, jag och sonen åkte till stan tog en hamburgare...nej jag åt en baguette...god!
Det hade börjat bildas en kö utanför biografen alla stod med lappar i handen för att få biljetter, till saken var att dom hade inte öppnat ännu.
När vi ätit klart och bion skulle öpnna om en kvart då var kön låååång, jag ställde mig inte i kön, betalar hellre för en biljett kan jag säga.

Tror nog Birgitta blev lite besviken på mig, men jag kunde verkligen inte med att stå där och min parkeringstid var snart slut...få parkeringsböter eller betala biljettpris...enkelt.

Natt på er allihop!

Kommentarer:
#1: Therese

Men hur kan det bli så att vi sover uselt båda två samma natt med sådär en 30 mil emellan. Sov banne mig ingenting, gårdagen var seg men det gick med en rosenrot.
Idag känns det bättre efter en god natts sömn och en lååång promenad igår kväll och prommis till jobbet nu på morgonen, underbart med fredag imorgon:)

Kramar

2005-10-06 @ 09:13:58
#2: eve

är ledig idag & from imorn börjar jag dag turer på IVA.. fy vad drygt att behöva gå upp tidigt & komma hem super sent, får se om jag kan klara av det eller ej? börjar med att jobba lång helg också.
& sen jobbar jag hela månaden utan knappt nåt ledigt.

2005-10-06 @ 09:27:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: