*

2005-10-19
15:07:06

Läskigt väder!
Nu har jag kommit in från en lång härlig promenad, men fy så rått och kallt det är ute! Men det var skönt att komma in.
Hade tänkt mig att träna lite pilatus idag, öppnade äntligen fodralet, men tror ni att jag fick igång eländet?? Nej då...vet inte vad som var för fel...då bidde det en promenad i stället.

Nu ska jag baara ta det lugnt tror jag, hade tänkt att ha lite mys med en kompis i kväll och äta Suschi, men tyvärr så var hon upptagen.
Men vi skulle ta det en annan dag...vi har pratat om det jättelänge så tänkte jag att idag var en bra dag, men det var nog lite för kort varsel!



Kommentar:
#1: Bibi och Emelie

Det är inte meningena att du ska träna pilates, lika bra att du inser det.
Har du funderat något mer på din födelsedag?
Du får höra av dej.
Kram Bibi

2005-10-19 @ 16:12:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: