*

2005-10-13
21:13:14

I morgon är det fredag..härligt!
Bara en dag kvar att jobba den här veckan, men det har varit en bra vecka! Visserligen kände jag mig otroligt trött i eftermiddags önskade faktiskt att det skulle vara kväll direkt, så jag kunde krypa ner!
Men  nu har jag piggnat på mig lite grann, men en kul bok väntar så det blir nog sängen snart.

Däremot känner jag att jag har inte hunnit med så mycket under veckan, tvättat lite och plockat lite har jag väl gjort men det är också allt.
Men imorgon får jag gå hem tidigt då ska jag ta och röja lite så man kan ta helg.

Hoppas att det blir bra väder i helgen för då ska jag ta minst en lång promenad, vem vet kanske prova min DVD med Pilatus, har inte ens öppnat förpackningen än...men hallå!
Tror jag köpte den före sommaren, ja, ja man kan ju inte hinna med allt....hmmm.

Söstra om du är inne och läser kan jag bara säga till dig att jag har kommenterat din kommentar och även skickat ett mejl till dig!
Kram på dej!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: