*

2005-10-15
12:12:19

Härliga lördag!
Trots att jag sovit som en stock i natt är jag ändå lite pömsig,kan det bero på att jag jobbat hårt den här veckan!?

Anders är till den gröna affären och köper Punsch, den ska vi ha till ärtsoppan som kokar på spisen just nu och sprider goda dofter...Mmmm!

Min syster skrev att hon skulle ner till stan och fönstershoppa, inte helt fel det heller, men jag vet av erfarenhet att man alltid lyckas komma hem med nåt ändå!
Bibi jag längtar efter dig, måste ses snart!! Du kanske kommer när jag fyller år??

Nu ska vi nog åka iväg en sväng och kolla på en braskamin, vi är inte helt nöjda med den vi har, dom är säkert jättedyra men man kan väl titta i allafall.


Kommentarer:
#1: Bibi

Kolla din mail, du undrade ju om din födelsedag.
Kramar

2005-10-15 @ 15:36:00
#2: Therese

Vad gott med ärtsoppa, men punchen kan kvitta, gillar inte det!
Fyller du år i år igen?????? Trodde du hade slutat med det, för det har jag from nu:)
Ska ha sminkparty i e.m, måste nog städa lite innan dess.

Kjamaropussar

2005-10-16 @ 09:09:40

Lots of great info, keep up the good work!

2010-04-21 @ 08:29:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: