*

2005-11-19
07:34:46

Tidig lördagsmorgon!
En sån där skön morgon när man borde ligga i sängen och ha det skönt....men inte då! Jag har varit vaken femtioelva gånger i natt, jag mår inte så bra.
Har förmodligen fått bihåleinflammation...jag har feber så nu gäller det att kurera sig innan måndan!

Jag har fått tid klockan nio nu på morgonen, bara jag får antibiotika så blir det väl bra.Frös så jag hoppade i sängen när vi gick och la oss igår, Anders fick värma mig.
Men han var en bra värmekälla, jag hade morgonrock, täcke och fleecefilt på mig...så småningom blev jag varm.

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund innan det är dax att åka till doktorn.


Kommentar:

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-01-16 @ 07:45:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: