*

2005-11-16
21:19:41

Onsdag kväll!
Ännu en dag har gått och jag är jätteförkyld...boring! Men, men det går väl över antar jag, tråkigt i allafall! Jag ska in på operation på måndag så jag blev lite skärrad över förkylningen, men dom lugnade mig och sa att det gick bra ändå bara jag inte har feber...och det har jag inte.

Jag har varit hemma i ett par dar, igår gick jag upp och ringde jobbet, gick och la mig igen och vaknade inte förrän halv två(!), gick upp och rostade ett par brödskivor la mig i soffan där jag tillbringade resten av dan somnade till ytterligare en stund...men jag hade inga som helst problem med att somna för natten ändå.

Bra att sova har jag hört när man är sjuk, idag har jag bara tagit en tupplur och känner mig betydligt piggare.

Men nu ska jag lägga mig och läsa tror nog att sömnen kommer snart...för lite trött är jag!

Och du syster Yster...klart jag förlåter dig....löjligt att bli ovänner över en sån sak...eller hur, smaken är som baken, men jag förstår dig också...kraaaammm!

Kommentarer:
#1: eve

bra att du sover när du känner dig krasslig. själv har jag otroligt svårt att ta det lugnt när jag är sjuk, känner mig bara mer sjuk av att behöva ligga i varma sängkläder & gå runt i nattlinne. inge hus blev det denna gång, föll oss INTE alls i smaken & alldeles för litet. hoppas du inte är nervös inför måndagen, det kommer att gå bra. Jag tänker på dig!
Älskar dig favvis moster!

2005-11-16 @ 22:34:22
#2: Bibi

Tack det var skönt att höra.
Hoppas du är bättre från din förkylning.
Kramar

2005-11-17 @ 18:58:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: