*

2005-11-30
22:26:26

Lite trött!
Är jag faktiskt, ska snart gå och lägga mig, tänkte att min kära make skulle komma hem först! Ja han kommer med flyget från Sthl.

Idag har jag ordnat allt med banken, känns skönt nu är det klart! Och så har jag skrivit alla julkort...så duktigt av mig...bara att posta när det är så dax!

Tänk om bara drygt en vecka är det Lucia...var tog November vägen...den som brukar vara såå lång och tråkig?
I morgon ska jag träfa mina arbetskompisar, vi har planeringsdag, men jag ska inte vara med hela dagen...först ska jag klippa mig.(men dom ska handla på förmiddan)
Jag är ju trots allt sjukskriven....men det är ju inte så att jag inte kan sitta med och planera lite grann, det är ju på jobbet jag inte kan vara...får ju inte lyfta.

Nej nu ropar sängen, maken har inte dykt upp ännu, men kommer nog snart.


Kommentarer:
#1: Therese

Vart november tog vägen, ja hörrödu, det kan man undra, börjar nästan få lite panik nu när det med stormsteg närmar sig jul. När jag inte mår bra heller så blir det liksom ännu värre.
Hoppas maken kom hem ordentligt!

Stora kramar

2005-12-01 @ 13:29:38
#2: eve

men gifte ni er i kyrkan? kostar det nåt då? & hur många var ni på bjudningen? tänkte på hur mkt man skall laga mat till & vem som skall åta sig att laga den maten osv.

2005-12-01 @ 15:50:35
#3: Therese

Tack raring för den fina ängeln:)
Den står i min änglahylla tills vidare, ska hänga upp den sen.

Stora kramar

2005-12-01 @ 17:47:50
#4: eve

så jävla typiskt av vårdcentralen att säga att man skall vänta. inte så att man ringer bara för att. tycker inte om de där telefon rådgivningarna. kram

2005-12-02 @ 11:05:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: