*

2005-12-15
21:15:35

Suschi!!
Har vi ätit till kvällsmat...åhh va gott det är, men tyvärr lite dyrt! Men nån gång iband så är det ju inte fel.

Jag har även handlat lite julklappar...nu är jag definitivt klar! Köpte lite fina grejer till maken, åhh va kul det är att ge bort klappar.

I morgon är det fredag igen, efter jobbet ska jag på Julkonsert...en kompis till mig är med i kör så jag ska med och lyssna.
Inte helt fel att få lite Julstämning...har ni det där ute??? Ja nån snö lär vi väl inte få heller, men det blir väl Jul ändå...antar jag.

Känner på mig att det blir en bra Jul iår, som ni kanske har förstått är jag ju ingen ivrig anhängare av denna högtid...men i år tror jag verkligen att det blir mysigt!

Kommentar:
#1: eve

det är spegeln som mormor hade i hallen över byrån, den med guldfärgad ram & med löv på.
hunden skrev jag om för längesen i den vevan vi höll på som mest med anglian. kram

2005-12-15 @ 21:20:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: