*

2005-08-09
21:43:36

Tisdag kväll!

Få se vad har jag gjort idag då? Jobbat så klart, cyklade faktiskt till jobbet idag...det var länge sen! Hade ganska dåligt med luft i bakdäcket så det gick lite trögt. Men det åtgärdade jag på vägen hem. ja sen städade jag sonens rum...ja, jag vet alldeles för snällt, men ibland faller andan på och han var inte hemma, ja så vips var det städat!

Sen kom sängramen, den får jag vänta med att sätta ihop när maken kommit hem, det gör han först på fredag.....men jag tror nog att man måste vara två!

Sen tvättade jag lite grann, satte på diskmaskinen...det är utplockat och klart i skrivandets stund. Efter denna insats tog jag en lång härlig promenad, för det var jättehärligt väder, men på vissa ställen fick jag kryssa mellan en massa äckliga sniglar...urk!

Som avslutning var jag in till grannnen och tölade(pratade) en stund, nu ska jag gå och lägga mig och läsa min spännande bok.....Elisabeth George, Minnenas labyrint...tjock  som den värsta bibel. Jobbig att läsa i sängen!

Godnatt alla!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: