*

2005-08-21
10:35:09

Söndag förmiddag!

Undrar vad man ska hitta på idag...denna härliga dag, solen skiner från en molnfri himmel! Jag har ätit en god frukost och hunnit med ett par koppar kaffe.

Jag tror det blir lite rensning i trädgården, sen ska jag åka iväg och försöka hitta ett bord till förstukvisten, det vi har där håller på att rosta sönder underifrån. Det har stått ute i alla väder i allt för många år!

Ja sen kanske sonen behöver lite hjälp.. han håller på med en dekormålning på en av sina väggar, tror att det blir jättesnyggt.

Röd bakgrund och svarta figurer, ett mangamotiv har han valt.Ska försöka att väcka honom i tid idag, det är ju skola i morgon.

Ganska skönt att skolan har kommit igång igen så han får lite rutiner, ja nu är det sista året! I  morgon börjar jag med inskolningar på jobbet, inget jag direkt ser fram emot, men det går säkert bra. I morgon blir det hembesök, dom har tydligen en hel massa med djur så jag får väl preparera mig med allergimedicin. Jag lär ju ha svårt att hålla fingrarna i styr när det kommer fram hundar och katter som vill hälsa, och så ska det finnas en lite kattunge, åhh så mysigt. Fast det är ju barnen som jag ska träffa först och främst!

Nej nu ska jag sätta lite fart, ha det!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: