*

2005-08-17
16:51:44

Resa med jobbet!

Har jag varit på idag, till Rottneros, ligger i Sunne, Värmland. Dit har vi åkt nu i elva år eller så! Trevligt javisst, men lite tråkigt också, som tur är gör dom om lite varje år. Men barn&föräldrar tycker att det här är jättekul!

Det finns massor med saker att göra för barn, men hallå dom tog tjugo kronor för att åka runt i en liten bil i typ tre varv...bedrövligt!

Inte lätt för föräldrarna att säga nej när väl ett barn fått åka...men som tur är har dom massor med gratis grejer.

Men det är ju som det är, finns det en liten karusell vill ju barnen nödvändigtvis åka, slantarna försvinner fort. Vi hade jättetur med vädret, sommaren har kommit tillbaka...jippi!

I kväll ska vi ner till vår fina badstrand Mörudden, dom ha en härlig restaurang med utsikt över vattnet, där ska vi äta räkor och lyssna på lite underhållning, blir säkert mysigt i det här vädret!

På fredag åker jag tillbaka till Sunne igen den här gången på SPA, jag och mina kolleger åker dit och har det skönt ett par dar...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: