*

2005-08-23
08:08:52

Nytt försök!

Försökte mig på att skriva igår, men det var nåt galet på bloggen bokstäverna hoppade lite hit och dit! Men nu verkar det gå bra.

Igår fick jag äntligen tag

i ett litet bord, kanske inte världens vackraste, men billigt och två stolar följde med också. Nu är det inoljat och står på plats. För endast 298 kronor,helt okey!

Jaha nu

börjar datorn skriva som den vill igen ja vi får väl se vad som händer när jag lägger in det! Sonen och jag hade en mysig kväll igår alldeles själva, maken var i Luleå. Vi passade på att äta pizza..det är ju sååå nyttigt...eller hur??

 

Nu ska jag försöka att få på mig lite kläder...idag är det helmulet kanske jag måste sätta på mig byxor.

Ha det gott

!

Kommentar:
#1: LXO

Det är bloggen det är fel på.
/LXO

2005-08-23 @ 08:30:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: