*

2005-08-15
19:18:57

Måndag kväll!

Just nu funderar jag på om det inte snart är riktig kväll så jag kan gå och lägga mig...är så trött så trött! Sov skitdåligt i natt, så dan idag har varit ganska seg.

Nu har jag även fått mat i magen, grannen kom med senap från Finland så då blev det naturligtvis korv special med gurksallad...jisses va mätt jag blev och inte piggare.

Men jag har tagit rätt på lite tvätt, och diskat undan ja det var väl allt! Ska snart gå och läsa ut min bok det börjar närma sig slutet.

Ska väl se vad Kirschstång har för sig i kväll också, hörde att nån ville att han skulle sätta på sig strumpor, det kan han väl men då lär han väl få ha skor på sig också!?

Han är väl som jag...strumpor är ett nödvändigt ont, kanske dom kommer på i Oktober...men bara kanske.

Kram på er alla därute!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: