*

2005-08-25
20:02:11

Grått!
Vädret är fortfarande ruggit och grått, är hösten här nu?? Nej inte än...snälla. Nu har jag intagit en mycket god wook om jag får säga det själv, ja för det var ju jag som gjorde den!

Sen har jag varit inne och tölat lite med grannen, maken satt och småjobbade lite så honom kunde man ju inte prata med.
Passde på att visa lite fina kort på hennes barn som jag tagit, Hugo ville titta länge, det var ganska många på honom...jättefina faktiskt!

Under tiden som vi tittade passade hundarna på att tvätta mina fötter, jag vet inte vad det är men dom fullkomligt älskar mina fötter, så nu är dom rena och fina, tvättade till och med mellan tårna...sickna vovvar att dom bara vill?

Nu har maken stängt av TV-n antar att nyheterna är slut, undrar om han vill prata lite! Ska gå och kolla.

Bay, bay.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: