*

2005-08-27
14:24:07

Ändrade planer!
Insåg att jag omöjligt kunde ha byxor när jag ska på Kavajmiddag...panik! Det var bara att åka till affären och hoppas på det bästa.
För det första var alla på stan, löningsdax. Men jag hade tur hittade ganska omgående en klänning som inte var i bomull, till reapris dessutom...jippi!
Den var röd, V-ringad med fina paljetter i rött, knälåg som det ska vara. Den passade alldeles utmärkt, ibland ska man ha tur!

Hoppas jag nu bara får ordning på håret också, vilket besvär bara för att gå på middag. Men det gäller att hålla sig till vett&etikett när man går på såna här middagar.

Bay, bay!

Fattas väl bara att jag tappar middan i knät.

Kommentar:
#1: Eve

Jasså det skall bli middag på A9? alltså. men de andra balkänningarna då? du får väl hälsa då om ni ser nåt gammalt befäl till mig, Donald Juhl
kram

2005-08-27 @ 16:23:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: